lördag 21 maj 2011

Dop för tvillingar!


Idag har jag och min sambo förmånen att få vara med på ett tvilling-dop! 
Det är min älskade väns småttingar som ska döpas.

Presenterna till dem har jag självklart gjort likadana, men en rosa och en blå-grön eftersom det är en "Elin Elvira" och en "Ture Niklas".




På presenterna hängde jag en liten påse med nappar i rosa på Elins present och i grönt och blått på TUres present. TYcker det blev lite mysigt och något extra på paketen.


Elin Elviras kort gjorde jag i rosa med glittriga fjärilar. 
Det passar väl till en liten tjej?

Ture Niklas får ett kort i blått med en rymdraket och en fotboll och en segelbåt.
Det ska ju synas att man är kille! :-)

Sådär... Nu klingar kyrkklockorna i Döderhults kyrka och det är dags att börja dopet. Mysigt!
Ha en underbart strålande solig försommarlördag!

Papperspyssliga kramar! / Elin   Fiffiga Systrar

4 kommentarer:

EMELIE sa...

oh! HADE JAG VARIT EN LITEN TVILLING HADE JAG BLIVIT SUPERNÖJD MED MITT PAKET! bEHÖVER JU INTE ÖPPNA DEM! :-) kRAM SYRRAN

Fiffiga Systrar sa...

Hihi! Vad go du är! :-) Jag tror de gillade dem... Innehållet gillade de absolut!! De blev jätteglada!!! Jag skulle hälsa så mycket och tacka för att du hade målat så fina tavlor till dem. Jag säger också TACK för det kändes väldigt roligt att ge något så unikt.
Puss syster! Älskar dig! /Elin

Lollo, Niklas, Ture och Elin sa...

Massor av tack för dessa fina presenter som vi fick när vi döptes! Tavlorna var härligt färgglada och otroligt fina! Lika underbara som själva inslagningen och korten!! Kul att få!

Vill också passa på att tacka för senast. Härlig eftermiddag i fiffiga systrars sällskap!! Hoppas vi gör om det snart!

Kram till er båda

Fiffiga Systrar sa...

Vad roligt att ni gillade det! Det gör oss båda mycket glada!!

Åh! Tack själv!! Det var suveränt roligt att spendera en hel dag tillsammans! Det gör vi absolut snart igen! På torsdag redan... men då med lite fler i sällskap... :-)

Kram älskade vän!!
Elin och Emelie