fredag 27 april 2012

En samling fredagsmys


Så där ja. Nu är det äntligen fredag! Den här veckan har känts låååång..
Fredag innebär fredagsmys och den här fredagen ska inte få vara sämre än någon annan..
Har ni lite inspirationstorka vad gäller fredagsmys bjuder vi idag på en liten tidsresa bland smarrigheterna!
Det har blivit lite fredagsmys genom bloggens gång..
Här har ni några av våra favoriter..



Vad ska ni duka fram på soffbordet ikväll?

Vi önskar er en fantastiskt härlig fredag!

Fredagskramar från oss! / Fiffiga Systrar

5 kommentarer:

MammaElva sa...

Mums, mums... Här ska jag försöka hålla mig lite nyttig. Popcorn?
Önskar er en helt underbar fredag! //Elin

Anonym sa...

MMMM det var riktigt fredagsmys det:)
Tack för fina ord på min blogg och kom snart tillbaka, jag har mer inspiration till er:)
Ha en kanonhelg

LOVE Maria på inredningsvis

Frostrosor sa...

Här har vi ätit och grillat hemmagjorda hamburgare så vi orkar nog inget mer ikväll! :-)
Trevlig helg på er!

Fisan sa...

Ni ger mig alltid så himla härlig inspiration. Tack!

Titta in hos mig för att se vad vi mysade på :).

Trevlig kväll och helg på er!

Erika sa...

Jag har fortfarande kvar en massa godis från skottkärran jag vann. Livsfarligt! Kram!