söndag 9 december 2012

Adventskalender - Vinn Juliga muffinsformar från Klara Form

 
Dags att öppna andra luckan i Fiffiga Systrars adventskalender!
 
 
Idag har vi glädjen att lotta ut fyra fantastiskt fina muffinsformar från
 
Julbakandet kan börja!!
 
Muffinsformarna är fantastiskt söta med fina julmotiv och härliga färger!
 Ca 50 stycken  av varje motiv.
Värde 160 kronor.
 
För att ha chansen att kamma hem dessa sötisar är allt ni behöver göra att lämna en
fin kommentar på det här inlägget.
 
Gilla gärna också Klara Form på facebook.
 
På onsdag presenterar vi vinnaren.
 
Vi önskar er en dos med tur och en mysig andra advent!
 
Adventskramar från oss! /  Fiffiga Systrar
 
 
 
 
 
 


61 kommentarer:

Christin sa...

Dom här söta formarna vill jag gärna vinna :-)

//C

Camilla sa...

Håller tummarna för att jag vinner.Vilken fin blogg ni har, gillar den. // Camilla

reSIRIkulert sa...

Tenk å få nyte gode muffinser fra slike søte muffinsformer...!

memme sa...

Halvvägs till jul =) så söta formar, klart man vill vara med och få chansen att vinna dem =)

Sophia sa...

Så fina och söta formar!
Kram,Sophia

Linn sa...

Åh, jag vill gärna vara med och tävla! Såg precis ett recept på pepparkaksmuffins som vore extra skoj att baka i dessa formar :)

HannasHörna sa...

Hej! Söta formar som jag så gärna vill vinna. Jag håller tummarna. Ha en fin söndag. Kram

Anonym sa...

Så søte juleformer:-)
Ha en fin søndag i advent:-)

Mvh Sylvia
mittkrypinn.blogspot.com

Systeryster och jag .... sa...

Go morgon på er

Är gärna med och tävlar om dessa formar

veronica hedlund sa...

jag vill jätte gärna vara med så jag kan baka gulliga muffinsar i dessa underbart fina formar och kan överaska dottern med lite bakning nu när jag ligger på sjukhus men förhoppningsvis får komma hem snart ;-)

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Skaparglädje sa...

Verkligen fina formar, jag vill gärna vinna dem.
Anne-Lie

Anonym sa...

Jag vill oxå tävla om dessa;) skulle vara perfekt till pepparkakscupcakesen jag gjorde förra veckan.
(Recept i min blogg). Kan verkligen rekommendera dom;)

Kram Suzi
www.suziettan.blogg.se

Susannesblogg sa...

med dem söta muffins formarna kunde jag baka supersmariga muffinsar:) Hoppas att turen är med mig!

Johanna sa...

Jättefina formar. De skulle passa mig perfekt nu då julbakandet börjar dra igång här hemma. Och listan på vad jag vill baka är lång. Pepparkaksmuffins och saffransmuffins hade ju passat perfekt i de juliga formarna.

HönaPöna sa...

å, söta...! Tänk vad goda muffins min man kan baka i dom formarna! :-)

Catarina sa...

Jätte söta muffinsformar!!! Vill gärna vinna dom!
Vilken härlig blogg ni har :)

Winter to be... sa...

2:a advent har vi idag, va bra!
Tänk att få vinna fina format till julbaket, hurra!
Hoppas ni har en skön advent!
//Hanna

Fröken Kråknäs på vift sa...

Så söta och juliga formar. Jag bakar inte så mycket förutom muffins så självklart är jag med i utlottningen.

Ha en fin söndag!
Kram Katarina

Louise Backskär sa...

Jag älskar att tävla och detta pris går ju inte att gå miste om!
Snögubbsformarna är underbara!

Trevlig söndag!

Ps. Vilken fin vägg Valter får! Spännande att få följa resultatet.

Kram

VeroNot sa...

Ha en flott 2-søndag i advent!

MiaMaria sa...

Tusen tack för all er inspiration! /Maria

Erika sa...

Åh, vilka fina formar!!! Jag vill gärna vinna och gillar gör jag redan! Kram!

Anonym sa...

Håller tummarna! kawisen @ hotmail punkt com

camilla sa...

Passar ju perfekt till julbaket ;)

Ann-Sofie sa...

Jag vill gärna vinna dessa fina muffinsformar, skulle passa perfekt till goda lusse-miffins!
Jag får så många bra ideér från er blogg! Trevlig advent!

Fiff sa...

Jag är med i utlottningen! :-)

Anonym sa...

Dessa vill jag vinna till min mamma som alltid bakar och står i :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Återbruk av Åsa.Li sa...

Super söta formar vore en jätte fin julklapp till min syster som bakar lika mycket som jag pysslar:-)

Canan sa...

Åh så söta muffinsformar. Dom vill jag väldigt gärna vinna.

Anna Ödman sa...

Ja tack :)

Bina sa...

Dessa hade min syster älskat! Jag är gärna med i utlottningen :-)
Babbebina@gmail.com

Therese sa...

Jag vill jätte gärna vara med. Gillar på facebook också :)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om de söta formarna =)
Håller alla tummar och tår!!

/Jenny
jenny.albertsson@hotmail.com

Nina sa...

Ååå älskar fina muffinsformar! Jag vill gärna vinna! =) God Jul!

Caroline sa...

Åhh så söta formar =) de vill jag vinna =) Gillar även på facebook

Carina sa...

Behöver inte vinna några muffinsformar, men jag vill väldigt gärna önska er båda en alldeles underbart ljuvlig andra advent!
Snöiga och rimfrostiga kramar/ Carina

Tinas bakning sa...

Underbara formar som jag önskar jag vinner

Maria Vadera sa...

Vilken fröjd att vinna dessa och julbaka med barnen :)

Skyddsänglar sa...

Jag vill gärna vinna dessa ursöta muffinsformar! Vore kul att bjuda på muffins i dem på winter-garden-partyt som kommer! /Josefin

amanda_sigfridsson@hotmail.com sa...

Jag vill gärna vinna! :)

Elin Larsson sa...

Sååå underbara! Min son skulle särskilt gilla de med hnöbubbar på :)

Anonym sa...

Hejsan, vill också tävla om dessa trevliga julfina formarna. I julhelgen ska vi baka chokladdoppade hi hats så då skulle härliga formar komma väl till pass så jag hoppas på tur...
Gillar på Fb.

Sören

Fröken Pimpinett sa...

Muffinsformar är jag riktigt svag för, så självklart vill jag vara med och tävla.

Hjärtruds Stuga sa...

Oj så fina muffinsformar. Klart jag vill vara med i det fina lotteriet.

Ha det gott

Kram Karin

Lena sa...

så söta... vill jätte gärna vinna dom :)

Anonym sa...

Först vill jag Tacka för en mycket inspirerande och härlig blogg!!

Sen håller jag alla tummar och tår och hoppas på tur - med formar som dessa kan bakningen inte misslyckas!

Önskar er en Trevlig fortsättning med Julförberedelserna!!

Kram på Er!
/ Christina Niska Andersson

AnnaMalinska sa...

Åh, vad söta formar. De vill jag gärna vinna.

God Jul!
Malin

Jenny sa...

Åh vad fina! Har letat efter fina formar jättelänge så skulle bli så glad om jag vann dom, har planerat att baka massa julgrejer :)

Anonym sa...

Vilken härlig vinst, jag vill gärna vara med i utlottningen :)
mvh Nanna
nannaeATlive.se

Mias Lilla Granby sa...

Vilka härligt juliga muffinsformar, skulle vara kul att vinna dem, så håller tummarna.

Två Små Blå sa...

Jättefina! Hoppas på tur för min del!

Carola L sa...

De här vore guld att vinna!

Gillar på FB (Carola Lind)

FruAlmgren sa...

Då vi är sju syskon och alla med barn så vore det mysigt och baka julgottet till dom små nissarna i dessa fina formar! gillar på feijan :)
Sirkku Almgren

Anonym sa...

Oh va söta!:)

Mvh Camilla
bompestjej@yahoo.se

Fia Petersson sa...

Så söta formar! Tänk om man kunde vinna dessa... :-)

Unknown sa...

Ha jag fick skrälla i två minuter för att komma längst ner på sidan, MÅNGA kommentarer och många tävlanden! :) Men jag chansar och är med ändå, vill ju gärna vara med och tävla om de oemotståndliga formarna!
/Sara

Anonym sa...

Hallongrottor blir så mycket sötare i dessa underbara formar!

Gillar på facebook (Jessica Hellström)

jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Dessa fina formar hade passat perfekt till mina hembakade julklappar som mina nära och kära ska få. Så fina formar. Man blir glad av att bara se dem.

Gillar på Facebook

Tina Nilsson

karlberg.skumparp@gmail.com

Anonym sa...

Åh vad jag vill vinna dessa!

Jag har även gillat Klara Form på facebook.

kontaktmejl:
playnsee [ at ] hotmail [ punkt ] com

Mvh Anna Karlsson

Helena sa...

Jag vill gärna vinna dessa. Inte för att jag vet vad jag skulle baka för juliga muffins, men något hade jag hittat på att bjuda på.

Anonym sa...

Men åh så vintriga och kalasiga formar! Min äldsta son fyller 10 år fem dagar före julafton och på grund av diverse allergier i familjen gör vi inte tårta. Det blir istället festliga muffins med olika ingredienser. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får baka fina muffins i dessa formar.
/Jenny

kjellin4@gmail.com