söndag 2 december 2012

Fiffiga Systrars Adventskalender - Änglatavla


Nu är det dags att tända första ljuset och att även öppna första luckan i Fiffiga Systrars adventskalender.
Vi hoppas att lika många vill vara med och testa lyckan som förra året..

Bakom första luckan finner vi änglarna som visades upp i veckan.
En fin julklapp till någon liten person eller helt enkelt en söt julprydnad till dig själv..
Värde ca 250 kronor.


  
Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna tavlan är att skriva en söt kommentar här nedan och berätta vilken ängel du gillar bäst.

Vi presenterar vinnaren på tisdag.

Psst! Alla kan vara med. Har du ingen blogg väljer du anonym när du ska kommentera.
Glöm inte att skriva under med ditt namn och din mailadress!

Vi önskar er en riktigt fin första advent!

Adventsmysiga kramar från oss! / Fiffiga Systrar 


 

19 kommentarer:

Anonym sa...

Den ängel jag tycker mest om är min syster. För mig är hon en ängel. Vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans och alltid funnits för varandra. I somras när jag och sonen fick fly från vårt hem och vänta på vår lägenhet (6 veckor) fick vi bo hos henne och min mamma.

camilla sa...

Jag gillar ängeln med vimplarna mest.. fats det var väldigt svårt att bestämma sig :)

Hanna sa...

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna ängeln med vimplarna! Få en ängel som finns hos i väntan på vår lill* egna ängel, detta år har präglats av vår barnlöshet.

nattugglan sa...

hej..o va fina tavlor.. skulle passa åt mitt lilla barnbarn Ida..o jag tyckte om båda två.. men väljer där ängeln är med julgranen.. ha en bra dag!

Anonym sa...

Hej så jättefina tavlor
jag skulle välja ängeln med julgran
mvh Karin

tittiemma@hotmail.com

Jennie W Loftby sa...

Hej!
Vilka fin fina tavlor. Den med vimplar skulle vara jättefin i min lilla Fröken Bus rum. Tack för en inspirerande blogg!!
Kram J

Anonym sa...

Jag gillar den med granen.
Passar bra för alla barnen.
På väggen i min lilla stuga vill ja ha den;)

suziettan.blogg.se
suzette.johansson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar bägge tavlorna såklart =) Men den med vimplarna skulle passa allra bäst!
Håller alla tummar och tår =)

/Jenny
jenny.albertsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej på er systrar! Vi vill såklart vara med i tävlingen och vinna ängeln med granen!
Hoppas er 1:a advent varit stämningsfull!

Kram kram
Louise Backskär

Anonym sa...

Hej! Vill passa på att tacka för en fantastisk blogg:)
Jag vill gärna vinna ängeln med julgran.
Många första advent kramar/ Anna-Karin
anna-karin.waltersson@sverige.nu

HönaPöna sa...

söta tavlor... ängeln med granen är min favorit!

Fröken Gredelin sa...

Vilka söta änglar! Gillar ju båda men skulle jag välja en så bleve det den med granen:)

Erika sa...

Jag gillar också den med vimplarna bäst. Underbara tavlor och jag skulle gärna vinna en! Den skulle jag ge till min bästa vän som rä en sann ängel!

erikagelotte@hotmail.com
www.erikasfunderingar.blogspot.com

Bina sa...

Hej. Hoppas ni hade en mysig 1:a advent. Jag beundrar båda tavlorna men den med vimlar funkar nog bäst året runt :-) Vet inte vart den passar bäst, ovanför minstingen spjälsängen eller i min pysselhörna för inspiration. Mvh Sabina

Anonym sa...

Ängeln med vimplarna. Superfin. Hade passat perfekt i min yngsta dotter Cornelias rum med röda och vita toner.

Charlottastrando@hotmail.com

Återbruk av Åsa.Li sa...

Hoppas att jag vinner ängeln med vimplarna den skulle min prinsessa gilla. Är imponerad att ni målar så vackert:-)

Unknown sa...

Den översta gillar jag mest...:))) Men båda är underbara...
Jag har ju två småänglar söta som socker,mina barnbarn,så jag behåller tavlan här så får båda ha glädje av den....:))))

Kram å hej och hoppas på tur...

www.anneliethunberg.blogspot.com

Britta sa...

Båda två är lika söta men måste jag välja..hmmmmm....får det bli den med granen.

Nu håller jag tummarna och önskar er en vacker dag!

Kram Britta
bam@bahnhof.se

Susannesblogg sa...

fina tavlor! jag har svårt att välja ut en favorit, båda är lika fina!