onsdag 30 januari 2013

Fiffiga systrars Önskelista- Leilas generalstore


Fiffiga Systrar önskar sig.. en hel drös med superfina bakgrejer från Leila Lindholms Generalstore.
Tänka sig vilken tjej hon är Leila.. Snacka om att ha många bollar i luften. 
Vi gillar Leilas shop starkt. Härliga pastelliga tårtfat, fantastiskt söta cupcake-kit, vimplar, förkläden ja massor av onödiga saker som vi bara vill ha!
Cupcake kit - Animal parade



Vi är nog mest svaga för barnkalas fliken.. Underbara grejer i olika kalas teman.




Ja vi önskar oss helt enkelt en hel massa saker från Leilas Generalstore.
Ett rosa tårtfat står högt på önskelistan eller kanske ett mintgrönt...

Hoppas att ni har det bra vart ni nu befinner er i Sveriges avlånga land..

Trånande kramar från oss! / Fiffiga Systrar



3 kommentarer:

designofluna sa...

Det finns vekligen ALLT FÖR MYCKET fint i hennes butik! Man vill ha allt!

Catarina sa...

Ni fick mig verkligen att bli sugen på att handla där. Jag får göra en ny önskelista :)

Erika sa...

Visst har hon fina saker i sin shop! Jag blir sååå köpsugen!

Till min fest med mexikanskt mustasch-tema bakade jag cupcakes med tandpetare med mustascher på. Riktigt fint och kul tema! Man kan göra mycket själv också om man har tid och ork. Fast ibland är det himla skönt att köpa "färdigt" pyssel. Kram!